Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Feb 2025 09:56:31 +0200

Tere!

Kose Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2511301/01848 
aadressile Harju maakond, Kose vald, Kose alevik, 12 Kose-Jägala tee // Kose 
alajaam (Siderajatis) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustiku § 48 lõike 5 punkti 2 kohaselt 
esitab Kose Vallavalitsus kasutusteatise kooskõlastamiseks pädeva asutusega

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27271171>  (menetlus nr: 
475088), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kose Vallavalitsus) või menetleja (ÜLLAR SEIN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister